18 oktober 2017
nieuws Business

Talpa sluit zich aan bij MatchMaking Days van MediaMatters

Laatste update: 30 mei '18 - 9:09

Talpa Holding, de houdstermaatschappij voor de media-activiteiten van John de Mol, neemt ook deel aan de MatchMaking Days in oktober, de tweede ronde van het MediaMatters programma dit jaar. Talpa sluit zich aan bij publieke omroepen als AVROTROS, BNNVARA en het persbureau ANP. Het is de derde keer dat MediaMatters de MatchMaking Days organiseert.

Talpa Holding is eigenaar van SBS Broadcasting. Dat exploiteert vier tv-kanalen: SBS6, SBS9, NET5 en Veronica en de online video on demand platforms zoals Social1nfluencers. Talpa bezit ook Talpa Radio, het grootste muziekuitgeverijbedrijf van Nederland met de radiozenders Radio 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Veronica en de streaming service JUKE.

Toegevoegde waarde

“We zijn erg blij Talpa te mogen toevoegen aan onze lijst van deelnemende mediabedrijven voor deze editie van de MatchMaking Days”, zegt Bert Kok van MediaMatters. “Ik denk dat we een aantal startups en schaalgrootte hebben geselecteerd die van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de media-activiteiten van Talpa.

De MatchMaking Days vinden plaats op 25-27 oktober in VondelCS in Amsterdam. 14 startups en scale-ups uit 11 landen presenteren zich aan toonaangevende Nederlandse mediabedrijven. De startups en scale-ups zijn actief op het gebied van video, AI, user engagement, monetization, content management en workflow management.

De MatchMaking Days zijn een ‘invitation only’ evenement. Als je je nog wilt aanmelden, neem dan contact op met Rick van Dijk.