Beeld en Geluid organiseert van 3 t/m 11 oktober 2020 met een groot aantal partners het mediafestival Dutch Media Week. In verband met de corona-crisis vindt het festival dit jaar in hybride vorm plaats en organiseert het voor zowel professionals als publiek bijzondere en inspirerende events op locatie en online.
Media zijn overal en op ieder moment te bekijken of te beluisteren. Daarnaast laat deze tijd nog eens zien hoe groot de invloed van media is op ons dagelijkse leven. Daarom is het thema van de Dutch Media Week 2020: ‘Anytime Anyplace’.
De Dutch Media Week is verdeeld in zeven subthema’s: international, industry, talent, society, future, makers en family. Inmiddels is een groot aantal partners aangehaakt om onder de vlag van deze thema’s de Dutch Media Week naar een hoger niveau te tillen.
Ook Media Perspectives gaat bezoekers verrassen met een breed scala aan activiteiten. Innovatie in de media-industrie staat hierin centraal. Zo staan de volgende activiteiten op onze planning:
Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten tijdens de Dutch Media Week? Schrijf je dan in voor de media trends nieuwsbrief.
Beeld en Geluid organiseert van 3 t/m 11 oktober 2020 met een groot aantal partners het mediafestival Dutch Media Week dat dit jaar in hybride vorm plaatsvindt. Het thema Anytime Anyplace sluit aan bij de events die zowel op locatie als online plaatsvinden, voor zowel professionals als publiek.
Het festival wordt georganiseerd door Beeld en Geluid, in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum, Hilversum Marketing en Stadsfonds Hilversum. www.dutchmediaweek.nl