Welk merk, media-exploitant of -bureau verdient er dit jaar een AMMA? Al 18 jaar zijn de Annual of Master in Media Awards (afgekort: AMMA Awards) de mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten. Op 28 januari zijn de inschrijvingen geopend. Dit jaar met drie nieuwe AMMA Awards!
Om aan te sluiten op ontwikkelingen in de markt zijn dit jaar drie nieuwe inzendcategorieën toegevoegd: Digitaal bureau van het jaar, Beste datastrategie en Beste inzet van owned media. Ook hebben twee categorieën hebben een nieuwe naam gekregen: de Hans Du Chatinier-prijs heet voortaan Beste media research en de Carl Lipp-prijs is omgedoopt tot Sales representative van het jaar. Met de drie nieuwe prijzen zijn er dus veertien inzendcategorieën.
Tot 8 maart 17:00 uur heb je de tijd om opvallende concepten, campagnes en de namen van grote talenten in te sturen. Vervolgens worden de nominaties medio april bekend gemaakt. Op donderdagavond 16 mei worden tijdens allOut, hét mediafestival van Nederland, de winnaars bekend gemaakt. Het event vindt plaats bij Thuishaven Amsterdam.
Nieuwsgierig naar de winnaars van vorig jaar? Bekijk hier de winnaarshistorie.