26 juni 2014

Kees Abrahams (Imagine Nation), Peter de Mönnink (Sanoma) en Bert Habets (RTL) @ MPJC2014

Video van: paneldiscussie Kees Abrahams (Imagine Nation), Peter de Mönnink (Sanoma) en Bert Habets (RTL)
Event: Mediapark Jaarcongres
Datum: 26 juni 2014

Kees Abrahams is medeoprichter en eigenaar van het internationale media productie bedrijf Imagine Nation. Hij heeft meer dan twintig jaar ervaring in de entertainmentindustrie en werkte o.a. voor Endemol en Sony, als CEO van hun internationale TV produktie tak. Zijn bedrijf 2WayTraffic bracht hij naar de beurs . Imagine Nation produceert live events zoals Soldaat van Oranje en Anne, en is betrokken bij film en televisie projecten.

Op 1 januari 2014 gestart als CEO bij Sanoma, licht Peter de Mönnink zijn strategie toe, waarin een nauwe samenwerking met SBS, strategische keuzes voor specifieke domeinen en crossmediale media solutions voor adverteerders centraal staan. Sanoma bereikt met haar merken als Libelle, NU.nl, AutoWeek, Linda, Net5, Donald Duck, SBS6, VT Wonen, Margriet en Veronica nagenoeg heel Nederland en creëert met haar content, data en technologie miljarden impactvolle touchpoints per jaar.

Bert Habets, CEO, RTL Nederland. De doelstelling van RTL Nederland is het optimaal bedienen van kijkers en gebruikers van interactieve media en adverteerders door het aanbieden van hoogwaardige en onderscheidende programmering en services. RTL wil zich dan ook ontwikkelen van omroep tot een ‘’multimedia content platform’’, met een gediversifieerd aanbod en gediversifieerde distributievormen. Bert Habets reisde dit jaar over de wereld en vertelt tijdens het Mediapark Jaarcongres hoe hij de toekomst ziet.