header stadsfonds
18 november 2020

Online pitchronde Stadsfonds Hilversum Media Park

Tickets Gratis

Datum & tijd

Woensdag 18 november van 14:30-16:30 uur

Dit is een online evenement

Een online pitchronde voor mogelijke Stadsfondsprojecten op en rond het Media Park die passen bij het thema leefbaarheid en duurzaamheid.

Er zijn maar weinigen die momenteel naar kantoor gaan. Hopelijk komt daar volgend jaar verandering in en kunnen we weer op het Media Park terecht om de noodzakelijke contacten te kunnen onderhouden. En wat maakt het Media Park en het omliggende gebied aan de Witte Kruislaan dan een aantrekkelijke werklocatie? De kantoren? De horeca? De natuur?

Media Perspectives coördineert in 2020 de indiening, beoordeling en toekenning van Stadsfondsprojecten op en rond het Media Park. Heb je een idee voor het Media Park / Witte Kruislaan gebied dat bijdraagt aan het economische en culturele klimaat? En past dat idee bij het thema ‘leefbaarheid’ en ‘duurzaamheid’? Schrijf je dan in voor de tweede online pitchronde op woensdag 18 november.

Er is dit jaar nog ongeveer 30.000 euro beschikbaar om ideeën te helpen realiseren. Er is geen maximum aan het gevraagde bedrag, maar de beoordelingscommissie houdt rekening met de verhouding tussen het gevraagde bedrag en andere financieringsvormen, en het beslag dat het gevraagde bedrag op de totale pot legt.

De beoordelingscommissie bestaat:

Verder wil de beoordelingscommissie ook een ‘bank van kans’ zijn en helpen bij contacten en realisatie. Dus kom vooral je ideeën delen. Meer informatie over Stadsfonds Hilversum Media Park lees je hier.

Programma

In het bestelformulier kun je inschrijven voor een tijdsblok van 10 minuten. We gaan uit van een korte pitch (5 minuten) en vragen van de commissie (5 minuten).
14:30 – 14:40 – Pitch 1
14:45 – 14:55 – Pitch 2
15:00 – 15:10 – Pitch 3
15:15 – 15:25 – Pitch 4
15:30 – 15:40 – Pitch 5
15:45 – 15:55 – Pitch 6
16:00 – 16:10 – Pitch 7
16:15 – 16:25 – Pitch 8

Voorbereiding

We vragen je om vier PowerPoint-slides voor te bereiden met daarop:

  • Het idee
  • Het ‘probleem’ dat je ermee oplost op of rondom het Media Park en de probleemeigenaar
  • Aansluiting met leefbaarheid en/of duurzaamheid
  • Begroting en de vraag aan het Stadsfonds