26 november 2013

Mediafacts Nationale Uitgeefdag

Datum & tijd

2013-11-26 09:30:00

Hoe bedrijf ik in het internettijdperk succesvolle publishing, in alle facetten van het vak? Die vraag wordt beantwoord in 35 sessies tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag op 26 november te ‘s- Hertogenbosch. Naast de presentaties en interviews is er een uitgebreide beursvloer, kan je aanschuiven bij workshops en na afloop volop tijd om te netwerken tijdens de borrel. Leden van iMMovator krijgen korting.

Programma:

  • Boris Veldhuijzen van Zanten – internetpionier, voorman The Next Web: wat uitgevers verkeerd doen
  • Richard  van Hooijdonk – workshop ‘The Next Step in Social’ en een demonstratie van Social Sensr, een nieuwe tool voor social media management
  • Philippe Remarque, hoofdredacteur van dde Volkskrant – duiding van de nieuwe internetstrategie van deze kwaliteitskrant, die binnenkort bekend wordt gemaakt
  • Martijn Standaart, NRC Media – uitleg (met voorbeelden) over de salesstrategie: partnerships vormen daarin een belangrijke component
  • Rob van Bracht, Triggertales: de iPad app ‘Sensation’ van het gelijknamige dance event als inspirerende case op het gebied van Tablet Publishing
  • Kirsten Jassies, Blogtoday (Sanoma) – Hoe magazines kunnen overleven als brands
  • Matthijs Sienot, Media voor Morgen – Facebook inzetten voor content marketing: hoe uitgevers daaraan kunnen verdienen
  • Magiel Tak, Eurogroup Consulting: Hoe uitgeverijen hun abonnees kunnen behouden
  • Joris van Heukelom (Makerstreet) en Lassi Kurkijärvi (Sanoma) - Hoe corporates kunnen innoveren als startups
  • Hong May-Cheng, Simon – Kucher & Partners – Power Pricing in Publishing: slimme prijsstrategieën voor omzet- en winstgroei
  • Eric Smit, Follow the Money – over de voortgang van dit onderzoeksjournalistieke platform, en de rol die branded content hierin speelt

De komende weken worden nog meer sprekers bekend, ook specifiek op het gebied van de uitgeefsegmenten ‘educatief’ en ‘algemene boeken’. 
Schrijf je in met de actiecode: IMMONUD13 en profiteer van een korting van €80,00! Met korting is de entree €109,00, zonder korting betaal je €189,00.

Schrijf je hier in!