Het doel van de workshop Strategisch plan is een beeld krijgen wat een strategisch plan nou precies is en hoe het tot stand komt. Er zijn drie leerdoelen:
– Weten wat de onderdelen van een Strategisch Plan zijn
– Het proces begrijpen dat wordt gevolgd voor het opstellen van een plan
– Weten welke tools of modellen worden gebruikt voor het maken van een strategisch plan o.a. marktdefinitie, segmenteren, Attractiviteit/Fit, Porter 5 forces, SWOT
Tijdens de training van twee uur gaan we dieper in op de marktdefinitie en segmenteren aan de hand van een oefening voor je eigen bedrijf.
Station10
De workshop wordt gegeven door Heiko Bleeker van Station10
Heiko Bleeker is partner Strategie en Business Development van Station10. Gespecialiseerd in het vinden en ontwikkelen van nieuwe inkomstenbronnen.
Station10 is een onafhankelijk bureau dat waardevolle verandering realiseert, van strategie tot implementatie. Zij bieden organisaties de kennis, ervaring en slagkracht om samen veranderingen te bewerkstelligen.
Programma
18:00 Inloop met soep en broodjes
18:30 Start Workshop
20:00 Pauze
20:15 Workshop
21:00 Borrel