9 april 2010

Workshop no budget marketing

Datum & tijd

2010-04-09 10:30:00

Onze participant Syntens organiseert workshops die professionalisering van kleine- en middelgrote bedrijven bevorderen. Speciaal voor het iMMovator netwerk is de workshop no budget marketing geselecteerd. Met de opkomst van internet, online social networks en web 2.0 is deze nieuwe manier van marketing voeren gecreëerd. Deze workshop zal inzicht geven in de nieuwe trends op marketing gebied maar is ook een hands-on workshop waarin eigen marketing plannen aangescherpt kunnen worden. De workshop vindt plaats op vrijdag 9 april op het Media Park.  

De opkomst van web2.0 heeft tot grotere invloed en participatie van de consument op het internet geleid. Communiceren met een doelgroep betekent niet alleen meer het zenden van een boodschap, het is tegenwoordig steeds makkelijker om de dialoog aan te gaan met uw doelgroep. Internet en online netwerken geven de mogelijkheid voor een podium. Maar hoe creëert u dit voor uw eigen organisaties? U heeft wellicht minder geld nodig maar u moet wel investeren.

Bij no budget marketing wordt er uitgaan van de eigen kracht, niche en autoriteit. Dit houdt in dat er niet primair advertentieruimte ingekocht wordt, maar gezocht wordt naar andere manieren om met de doelgroep in contact te komen. En dat alles voor een heel laag budget. Zo vertelde Niels Aalberts (Manager Kyteman) op het Cross Media Café van december vorig jaar dat zij slechts 53,10 euro hebben besteed aan de marketing dat jaar.

De workshop begint met theorie waarna tijd en ruimte wordt gegeven om zelf aan de slag te gaan met het concept ‘no budget marketing’ en daarbij elkaars ervaringen en feedback te gebruiken. U gaat naar huis met concrete tips en acties om no budget marketing in de praktijk te brengen.

De workshop wordt geleid door Bas Bongers , innovatieadviseur bij Syntens. Deze workshop is de eerste een serie die professionalisering van kleine- en middelgrote bedrijven moet bevorderen, speciaal geselecteerd voor het iMMovatornetwerk. Op 9 april vindt de eerste workshop voor iMMovator leden plaats. Om het makkelijk te maken kunt u zich hieronder via het iMMovator netwerk inschrijven.

Datum: 9 april
Tijdstip: 9.30 – 12.30
Locatie: Media Academie, Mediapark Hilversum
Kosten: € 50,00 (eenmalige machtiging)