Vervult u in de toekomst nog een betekenisvolle rol binnen de communicatiebranche? Wilt u nieuwe business en winstgevende samenwerkingen? Door crossmediaal te werken kunnen partijen in de media– en communicatie-industrie dit realiseren. Wat betekent dit voor u en wat is daarvan te leren? Op dinsdag 8 december organiseert Syntens samen met MediaPlaza en de verschillende branches voor de media– en communicatie-industrie het seminar ‘Crossmediaal in 2010’.
Aan de hand van de praktijk worden strategische keuzes, klantencontacten, verdienmodellen en organisatie besproken. Laat u inspireren door de gastsprekers en profiteer ook van winstgevende slimme samenwerkingen met uw partners in de keten.
Wat kunt u verwachten?
Tijdens dit brancheseminar ontmoet u potentiële samenwerkingspartners en ontdekt u welke kansen ICT biedt. Onder leiding van dagvoorzitter Peter Luit, media trendwatcher en crossmedia adviseur, wordt veel ruimte gegeven voor een interactief debat met collega’s en (potentiële) samenwerkingspartners. Daarnaast is er een inspirerend en verbindend programma met workshops en gerenommeerde partijen als PricewaterhouseCoopers, Bright, De Uitgeeffabriek en Phaff & Partners.
Voor wie?
Syntens verwelkomt uitgevers, reclamebureaus, adverteerders, ICT-bedrijven, audiovisuele bedrijven, nieuwe media, mediaproductie en –distributiebedrijven, maar ook fotografen en vormgevers. Deelname aan het brancheseminar is kosteloos.
Heeft u vragen? Bel met Henk Walhout, Tel: 088 – 444 0307, Email: hwt@Syntens.nl
Voor informatie, inschrijving en programma op de website van het congres