Op donderdag 11 september organiseert SPOT het congres SPOT on TV 2014 in Theater Amsterdam. SPOT on TV is hét event over televisie voor marketing-, media- en TV-professionals. Een middag vol kennis en inspiratie, waarbij alle belangrijke ontwikkelingen op het gebied van TV en online video voor zowel programma’s als reclames aan bod komen. Nationale en internationale sprekers -programmamakers, reclamestrategen, communicatieprofessionals- krijgen in diverse sessies een plek op het podium.
13.00 uur Ontvangst
13.30 uur Start SPOT on TV -deel 1
15.00 uur Pauze
15.30 uur SPOT on TV deel 2
17.00 uur Borrel
Marieke van der Donk van Deloitte TMT zal dieper in gaan op de tweede editie van het Deloitte onderzoek A new Breed of Media, waar in onderzocht is of tv nog steeds het belangrijkste media is.
Mediaconsultant Dean Donaldson (Global Innovation Consultant, voorheen Media Mind) zet de belangrijkste ontwikkelingen op gebied van TV, online video en social media op een rij waarbij de synergie tussen deze drie centraal staat.
Marketingstrateeg Maarten Albarda (Flock Associates, voorheen Coca Cola), gaat in zijn presentatie dieper in op de rol van de adverteerder in een snel veranderende mediawereld.
Aad Kuijper (Creative Partner van Alfred) en Remco Marinus (Creative Director van Lemz) geven in een inspirerende sessie met VEA voorzitter Marc Oosterhout speciale aandacht aan creativiteit in reclames.
Ten slotte zullen twee sprekers uit twee landen, hun inzichten delen aan de hand van uniek, wereldwijd ROI onderzoek, elk met een eigen insteek. Simon Tunstill van het Engelse Thinkbox presenteert de vierde editie van hun effectiviteitsonderzoek onder maar liefst 4500 campagnes en Gerald Neumüller van het Duitse Seven One Media zal de verschillen tussen lange en korte termijn ROI behandelen.
Dit alles zal gepresenteerd worden door het cabaret- en muziekduo Veldhuis en Kemper.
De toegang is gratis, reserveer daarom nu alvast je plek in de zaal door je aan te melden voor SPOT on TV 2014!