9 oktober 2018

Screenforce Day 2018

Datum & tijd

Dinsdag 9 oktober 2018 van 13:45 tot 17:00 uur

Op dinsdagmiddag 9 oktober vindt de tweede editie van Screenforce Day plaats in Theater Amsterdam. Dit is een event speciaal voor adverteerders, TV-, marketing- en mediaprofessionals. In een middag vullend programma wordt je bijgepraat over TV, online video en het (digitale) medialandschap.

Programma 13:45 – 17:00 uur

Tijdens  Screenforce Day zijn er drie internationale sprekers aan het woord en de dag wordt afgesloten met een CEO debat. In het debat lichten de CEO’s een element toe uit hun visie of strategie inzake de veranderende rol van TV en online video in het medialandschap. Onder andere Sven Sauvé (RTL) en Marco de Ruiter (FOX) sluiten aan. Verder staan de volgende sprekers op het programma:

  • Mathias Berg

Mathias Berg is COO bij Bonnier Broadcasting Sweden. In 2016 was er een enorm diepte punt maar digitale inspanningen hebben weer geleid tot omzet groeit. Deze transitie is het onderwerp van zijn verhaal op de Screenfore Day. Hij gaat dieper in op hoe de rol van een broadcaster er uit ziet in een veranderend online landschap en wat dit betekent voor bureau en adverteerder.

  • Tim Hussain

Tim Hussain is Managing Principal bij Ebiquity. Hij gaat in op de keuzes die een adverteer moet maken in een wereld van eindeloze opties en wat de uitdagingen en overwegingen zijn rond digitale reclame. Maar ook hoe je je media moet plannen om een goede ROI te halen op een korte termijn.

  • Mark Ritson

Hoogleraar, consulant en Collumnist Mark Ritson kan van alles vertellen over de waarheden en onwaarheden  van het digitale landschap en wat de positie is van televisie in de hededaagse marketing

Inschrijven

Inschrijven voor de Screenforce Day kan via  info@screenforce.nl