Zonder strijd geen overwinning. Het MWG Congres op donderdag 9 februari 2012 staat dit jaar in het teken van De Wedstrijd- De regels van het spel veranderen.De Wedstrijd, met een knipoog naar de sportieve hoogtepunten in 2012, echter met de nadruk op Strijd. Aanleiding is de steeds verdergaande technologische ontwikkeling in het medialandschap. Er ontstaan nieuwe speelvelden en binnen bestaande speelvelden ontstaat een nieuwe kijk op de regels. Analoog en digitaal gaan hand in hand, maar wedijveren ook met elkaar. Wie groeit het hardst, wie maakt beter gebruik van de technische innovaties, wie is het meest kostenefficiënt en wie heb je nodig voor de meest effectieve dialoog met je klant? De spelers in ons vak vinden zichzelf opnieuw uit; ze zullen wel moeten.
In deze wedstrijd is nog lang niet duidelijk wie er gaat winnen.
Programma
Met bijdragen van:
The Battle
In een Battle, vol inspirerende interactieve actie wordt iedereen in de zaal aan de hand van een handvol prikkelende stellingen in een interactieve App onderdeel van het speelveld. Jacqueline Smit (directeur consumer channel group Microsoft), Nico Hilhorst (managing partner M2Media & More), Ruud de Langen (ceo Mindshare Netherlands en voorzitter MWG) laten zich uitdagen.
Wat? MWG Congres
Waar? NH Conference Centre Leeuwenhorst, Noordwijkerhout.
Wanneer? Donderdag 9 februari 2012
Meer informatie en inschrijving op de website van MWG.