5 juni 2014

Mediafacts Uitgeverscongres 2014: The Future of Publishing

Tickets Abonnees €250,-

Datum & tijd

2014-06-05 07:30:00

De Fabrique

(Inter)nationale inspiratie: dat is wat het Mediafacts Uitgeverscongres 2014 meer dan ooit kenmerkt. Het congres duidt de nabije toekomst van het uitgeven van onder meer dagbladen, publieksbladen, vakbladen en ‘digital only content’ en wordt jaarlijks bezocht door ruim 300 mediabeslissers. Als lezer van iMMovator bieden we je graag een speciaal tarief aan. Met actiecode MUCIM14 betaal je (tot 16 april) €250,- i.p.v. €325,- voor je deelname.  

Met o.a. de volgende sprekers:

Mario García (García Media), deed 650 re-design projecten met uitgevers wereldwijd
Over storytelling op verschillende platformen. Hoe kunnen uitgevers hun content zo maken en op verschillende platforms afstemmen dat het publiek er geboeid door raakt?

Juan Señor (Innovation Media Consulting)
Een round-up van ’s werelds meest aansprekende innovaties rondom het uitgeven van magazines en dagbladen, gebundeld in twee internationale jaarrapporten. En welke trends rondom future proof businessmodellen zijn uit deze innovaties te distilleren?

Erwin Blom (Fast Moving Targets)
Demonstratie van ‘The innovation station’; een nieuw (video) platform waarbinnen uitgevers in special interest domeinen hun content internationaal kunnen uitgeven en zodoende hun markt kunnen vergroten.

Richard van Hooijdonk (Social Media Strateeg)
“Traditionele advertising alléén, is uit, content- en contextmarketing zijn in!”. Van Hooijdonk verzorgt een masterclass ‘The Next Step in Social Media’ en een innovatiepitch over SocialSensr: een nieuwe tool waarmee zelfs ‘digital dummies’ social media management kunnen bedrijven.

Ook cases vanuit de uitgevers
Naast een demonstratie van publishing tools, ontwikkeld door diverse technologische startups, zullen in het middaggedeelte van het Mediafacts Uitgeverscongres voorbeelden van innovaties vanuit de uitgeverijen of uitgeefmerken zelf worden gepresenteerd. Deze innovaties hebben betrekking op thema’s als (het faciliteren van) native advertising, Big Data, e-commerce en - wederom - internationaal uitgeven.

Praktische informatie:
Datum: 5 juni 2014
Tijd: 9:30 - 17:00uur
Locatie: De Fabrique, Utrecht
Inschrijven via: www.uitgeverscongres.nl

Early Bird tarief (t/m 15 april): 

Abonnees €250,-
Met actiecode*: €250,-
Geen abonnee: €325,-

Prijzen na 15 april
Abonnees: €295,-
Met actiecode*: €295,-
Geen abonnee: €375,-

* Meld u aan als niet-abonnee, er verschijnt een veld voor uw actiecode.