De consument vandaag de dag is “always connected”. De merken vandaag de dag hebben de uitdaging om dus altijd relevant te blijven, op elk apparaat, via elk kanaal. Dat is best een uitdaging, voor marketeers én voor bureaus.
Een merk moet iets speciaal laten zien, maar wel met een duidelijke boodschap. Een merk moet een beleving zijn maar wel in de communicatie altijd een duidelijk call-to-action meegeven. Inderdaad een uitdaging, maar gelukkig hebben we nieuwe technologie. Als drager, niet als doel.
Het eerste Interactive Media Summit is een onderdeel van de cross-media week tijdens het Nederlands Film Festival. Het event heeft internationale sprekers die het beste laten zien van de mogelijkheden van interactive marketing. Samantha Yarwood, Starbucks marketing director EMEA, spreekt over de digitale aanpak van Starbucks. Kijk naar inspirerende cases over Virtual Reality toepassingen van Dior, Audi en Terres des Hommes, luister naar Endemol Beyond en The Cinemates, over hoe je met online video succesvol kunt zijn, of ontdek waarom apps als “1 tegen 100” en “Nom Cat” zo’n grote groep mensen weten te bereiken.
Enkele onderwerpen tijdens de summit zijn:
De cases worden gepresenteerd door: The Cinemates, Starbucks, DigatasLBi, MediaMonks, Endemol Beyond, KRO-NCRV, Lucky Kat, bureau Brandeis, DELA, Triple IT, Interpolis en Revolver.
Gebruik de speciale iMMovator promocode IMSIMM2015 en profiteer van €26,- korting.
De Interactive Media Summit is een onderdeel van de cross media week tijdens het Nederlands Film Festival en vindt plaats op 1 oktober in TivoliVredenburg te Utrecht.
Kijk voor meer informatie op: http://www.interactivemediasummit.com
Het Interactive Media Summit wordt georganiseerd door Oneshoe, Control en ImproVive in samenwerking met het Nederlands Film Festival.