19 oktober 2014

Inctspiratie

Tickets €499,-

Datum & tijd

2014-10-19 07:45:00

Zon Heuvel

inct.spiratie is een kennis-event waarbij het opdoen en uitwisselen van kennis centraal staat.

Het thema is marketing (& sales) van media. Daarbij komen drie aandachtspunten aan de orde:

  • Social Media & marketing
  • Klantbehoud en conversie
  • Branding

In de ochtend zullen drie 'denkers' deze onderwerpen bespreken, in de middagsessie zullen drie 'doeners' hun invalshoek belichten. Tussendoor zijn er workshops waarbij de bezoekers onder deskundige leiding serieus en diepgaand over deze thema's van gedachten zullen wisselen.

Programma:

Opening Keynote:
Marco Derksen (Marketingfacts) over marketing 3.0

Ochtend: de denkers
Mabel Nummerdor over 'feminine marketing'
Martine Meijburg over social media & marketing: do's & don'ts en vooral: welke medium wel en welk medium niet?
Edo van der Zouwen (Mindful Marketing) over mindful marketing, ofwel het belang van klantbehoud!

Middag: de doeners
Jan Joris Keijzer (Harlequin) over branding en merkdenken bij Bouquet-reeks
Michael Huijser (directeur Rembrandthuis en 'cultural entrepeneur') over klanten winnen en klanten behouden
Willem Albert Bol (manager advertising De Persgroep) over b-to-b marketing en het effect op de uitgeverij

Closing Keynote:
Karen Romme, Calimeromarketing en de toepassing voor de uitgeverij

Voor meer informatie over de sprekers klik je hier.