Op 21 november organiseren SPOT en VEA de Expertsessie Creatie. Waarin een antwoord wordt gegeven op de vragen: Wanneer is een TV commercial geslaagd? Welke invloed heeft de huidige digitale ontwikkeling op TV commercials en hoe kun je als adverteerder de aandacht van de consument blijven trekken door optimaal gebruik te maken van audio in reclame. In een anderhalf uur durende sessie nemen Marc Oosterhout (N=5), Aad Kuijper (Alfred), Remco Marinus (Lemz) en Mr. Tommy Zee (Massive Music) je mee in de Wereld van de TV commercial.
In 1996 riep de Verenigde Naties 21 november uit tot World Television Day. Op deze dag geeft SPOT extra aandacht aan het medium door het organiseren van de Expertsessie Creatie. Marc Oosterhout, VEA voorzitter en Managing Director van reclamebureau N=5 verzorgt samen met de gevestigde creatieven in het reclamevak Remco Marinus (Lemz) en Aad Kuijper (Alfred) (videobijdrage) een presentatie over de pijlers van TV reclame en wat er al dan niet veranderd is in de huidige digitale wereld. Inspelend op de toenemende multimediale consumptie van TV heeft SPOT muziekproducer Mr. Tommy Zee van Massive Music uitgenodigd om inzicht te geven in het optimaal gebruik van audio in TV reclame voor een effectief campagnebereik.
Let op!
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Kijk voor meer informatie over de analyse, de locatie en de volledige presentatie op de website.