24 november 2015

Mediafacts Nationale Uitgeefdag

Datum & tijd

2015-11-24 08:00:00

DeFabrique

Publishing Alive and Kicking! Dat is het thema van de Nationale Uitgeefdag 2015 op 24 november, georganiseerd door Mediafacts. De sector bruist namelijk van de ideeën en oplossingen om via tal van kanalen te komen tot een vernieuwde, eigentijdse omgang met consumenten en adverteerders. Mobile, Online Video, Datagerichte CRM: het zijn slechts enkele van de besproken onderwerpen op de Mediafacts Nationale Uitgeefdag.

Waarom je de Mediafacts Nationale Uitgeefdag niet mag missen!

Met ruim 20 boeiende sessies over de meest uiteenlopende aspecten van publishing krijg je een gevarieerd programma aangeboden met vele topsprekers. Met onder andere verhalen vanuit de contentmakers, zoals:

  • Jildou van der Bijl (hoofdredacteur LINDA.), die vertelt hoe de Video on Demand dienst LINDA.tv presteert, één maand na de lancering
  • Suzanne Pronk (hoofdredacteur Jamie Magazine), over ondernemerschap binnen de strakke kaders van een grote licentietitel
  • Auteur en oud-hoogleraar journalistiek Jeroen Smit houdt de plenaire openingslezing met als thema: ‘Makers worden de nieuwe uitgevers’


Daarnaast is er in de sessies ook aandacht voor technologische tools die de kosten van publishing verlagen en de opbrengsten verhogen, met onder andere:

  • Angela Pellaupessy (Improve Digital), over trends in digitaal adverteren: hoe om te gaan met Automated Trading?
  • Richard Green (Madgex), die uitlegt hoe uitgevers nieuwe inkomstenstromen uit de online vacaturemarkt kunnen genereren, wanneer zij gebruik maken van geavanceerde ‘job board’ technologie.


Bekijk het programma of schrijf je meteen al in!

Praktische informatie

Datum: 24 november 2015
Tijd: 9.00 – 18.00 uur
Locatie: DeFabrique Utrecht

Meer info: www.nationaleuitgeefdag.nl