13 mei 2008

Cross Media Café ‘Geld verdienen met crossmediale formats’

Datum & tijd

2008-05-13 16:00:00

Wat is het business model achter Tuinruimers, en Autoweek? U heeft het kunnen horen tijdens het iMMovator Cross Media Cafe van 13 mei! Moderator voor deze bijeenkomst was Erik-Jan Gelink. Samensteller van de middag was Monique van Dusseldorp.

Meer over dit Cross Media Café vind je hier:

 

Programma 13 mei

15.00 Ontvangst en koffie

15.30 Welkom Monique van Dusseldorp, Samensteller iMMovator Cross Media Cafe’s

15.35-17.00 Introductie gevolgd door presentatie van 2 cases

  • Erik Jan Gelink is zelfstandig interim manager/strategie consultant. Op dit moment werkt hij als strategisch adviseur interactieve televisie. Hiervoor was hij directeur Exploratie bij de Telegraaf Media Groep en directeur Marketing bij UPC Nederland. Hij heeft verder opdrachten gedaan voor de Postbank, Tiscali, KPN Mobile, PCM Interactieve Media, ABN Amro en Digitenne.

Cases

  • Case: Autoweek (Sanoma’s Men’s Magazines) gepresenteerd door Sander Stallinga, Adjunct Uitgever Automotive en Norbert Mirani, Strategy and New Business Director, Sanoma Men’s Magazines
  • Case: De Tuinruimers (Stokvis, Intratuin), gepresenteerd door Robert van der Wurff, Rene Stokvis Producties BV samen met Renske de Laat van Intratuin

 

17.00-17.30 Paneldiscussie

17.30 Borrel

De Cross Media Cafes worden mogelijk gemaakt dankzij inspanningen van Van Dusseldorp , Syntens , TCN , United Broadcast Facilities en European Communication Projects .