Adfo Groep organiseert op 15 en 16 september in Passenger Terminal Amsterdam (PTA) Adfo Live, een groots evenement voor professionals in marketing, communicatie en advertising.
Adfo Live is het jaarlijkse evenement van Adfo Groep voor verdieping, kennisuitwisseling, inspiratie en netwerken. Het programma wordt samengesteld door de redacties van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Creatie in samenwerking met diverse partnerpartijen. Deze aanpak is gekozen om een breed en gevarieerd inhoudelijk programma samen te stellen over de issues en ontwikkelingen die direct impact hebben op de dagelijkse praktijk van adverteerders, marketeers en communicatieprofessionals.
Het evenement is opgebouwd rond drie pijlers:
Sprekers
De eerste sprekers zijn bekend: Edward Knol (managing director Maxus Global), Eva Gouwens (sales manager, Tony Chocolonely), Wouter Glaser (oprichter Glasnost), Hugo van der Spek (marketingmanager Peerby), Marjolijn Meynen (marketing- & communicatiemanager Rijksmuseum), Patrick de Laive (oprichter The Next Web), Philippe Baecke (Prof. Dr. Vlerick Business School) en Frans Reichardt (de klantenluisteraar). Overige sprekers worden de komende tijd bekend gemaakt op de website.
Het tweedaagse Adfo Live is de opvolger van MARCOM, de combinatie van beurs en congres die Adfo Groep acht jaar lang organiseerde, en in 2014 zesduizend bezoekers trok. De ambitie is om met Adfo Live nog meer verdieping, inspiratie en netwerkmomenten te bieden op een nieuwe locatie: de Amsterdamse Passenger Terminal (PTA).
Willem Sijthoff, ceo Adfo Groep: 'De Amsterdamse PTA is een inspirerende plek, passend bij de ambities en uitstraling van het evenement. Dat Adfo Live in september plaatsvindt is ook een bewuste keuze. Adfo Live wil agendasettend zijn, we willen professionals uit de industrie inspireren bij het maken van plannen voor volgend jaar.'
Toegang tot Adfo Live is gratis. Meer informatie en registratie via de Adfo Live website.