In het Lab Digital Publishing delen verschillende professionals kennis op het gebied van Digital Publishing. Bijv: welke content leent zich voor welk digitaal medium? En: hoe ga je om met advertenties of verkoop van content? Op 5 september is het uitdrukkelijk de bedoeling het experiment daadwerkelijk aan te gaan met concrete cases en met elkaar. 'Advertising' staat centraal tijdens de tweede editie van het lab.
Digital Publishing
Uitgeven via digitale middelen biedt steeds meer mogelijkheden. Maar het is een “actuele” ontwikkeling met nog vele vraagstukken. Denk hierbij aan: welke content leent zich voor welke digitaal medium, hoe ga je om met advertenties of de verkoop van content, waar liggen de uitdagingen qua ontwerp, wat verwachten de lezers, wat is de relatie tussen de diverse uitingen (crossmediaal) en hoe ga je over van je oorspronkelijke medium naar een nieuwe, hoe vind men mijn app, gebruik augmented reality enz. enz.
Het Lab
Ben je professioneel op de een of ander manier bezig is met digitaal publiceren, of wil je je daarop gaan richten, vakgenoten met eenzelfde “drive” ontmoeten en graag kennisdelen en ontwikkelen op dit gebied in samenwerking via concrete projecten? Dan kan dit Lab wellicht iets voor je betekenen. Kennisontwikkeling ondersteunt met praktijkervaring en tegelijk als bedrijf te innoveren met digitaal publiceren, dat staat centraal tijdens het Lab.
Na een goed bezochte bijeenkomst met 3 zeer inspirerende sprekers en levendige workshops eind mei gaat het lab Digital Publishing dit keer door met kennis en ervaring onderling uitwisselen en elkaar te adviseren. Dit keer is er 1 spreker die de deelnemers inspireert met het onderwerp “Advertising”.
Tijd: 16:00 – 19:00 uur
Locatie: Gonnetstraat 26 te Haarlem, 5 min. vanaf station Haarlem Centraal.
Meer informatie: irmgard@in-management.nl.
LinkedINgroep: LABDigitalPublishing