Nederlandse mediabedrijven zijn op zoek naar nieuwe inkomstenbronnen en businessmodellen. Tijdens het Cross Media Café Media en E-commerce wordt al gekeken naar de e-commerce activiteiten van diverse mediabedrijven. Op 7 mei gaan iMMovator en Syntens een stapje verder en kijken we naar waardecreatie. We leggen uit hoe investeerders kijken naar de waarde van mediabedrijven en welke keuzes je als ondernemer kan maken bij jouw strategie om ook de waarde van uw bedrijf te vergroten.
LET OP: de nieuwe workshop waardecreatie wordt georganiseerd op 10 juni. Inschrijven kan hier.
Hierbij gaat het om diverse vragen:
Kortom, er word een spiegel voorgehouden om te beoordelen wat de investeerbaarheid van jouw bedrijf is. Ook zal je inspiratie krijgen over alternatieve groeistrategieën en het mogelijk verhogen van de investeerbaarheid van jouw bedrijf.
Expert in waardecreatie: Micha Zwaaf
De workshop wordt gegeven door Micha Zwaaf van IMX Capital, een internationaal specialist op dit terrein. Tijdens zijn carrière als portfoliomanager en buy-side analyst bij ABN AMRO heeft hij geïnvesteerd in bedrijven in branches, zoals Internet, Internet-Related Technologies, TV, Film, Advertising, Publishing, Radio, Music, Cable & Satellite en Gaming. Micha is schrijver van het boek Wat schuit het? Haal meer uit je onderneming.
Hij zal tijdens de workshop laten zien dat waardecreatie niet hetzelfde is als winstmaximalisatie en je vragen beantwoorden vanuit zijn ervaring in het internationale investeerders speelveld in media- en technologiebedrijven. Hij zal op de cases van de deelnemers inspelen waardoor je een indruk krijgt hoe je op waardecreatie kan sturen en daarmee een actieve groeistrategie kan opbouwen. Ook zal er gesproken worden over de waardering van bedrijven.
Datum: dinsdag 7 mei
Tijden: 15.30 start workshop (inloop 15.00), einde 17.30
Locatie: Villa Heideheuvel, Mediapark Hilversum
Kosten: Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
LET OP: de nieuwe workshop waardecreatie wordt georganiseerd op 10 juni. Inschrijven kan hier.