DDoS-aanvallen en website hacking zijn aan de orde van de dag. We hebben net de Sony-aanval achter de rug en het gehackte Twitter-account van de CIA. Onvrede wordt steeds vaker online uitgespeeld. Denk aan het internet van Noord Korea dat werd platgelegd door de VS naar aanleiding van een bioscoop-film. En wist je dat al voor 50 euro een DDoS attack kan bestellen?
In deze Technoloy Update die we samen organiseren met Akamai gaan we uitgebreid in op hoe deze hacks & attacks mediabedrijven bedreigen en wat je er aan kunt doen.
Als je online content, website of app door een beveiligingsprobleem niet naar behoren werkt, of door een mogelijke cyberattack helemaal niet meer beschikbaar is, de merkschade groot en kun je direct adverteerders of abbonnees verliezen. En als je stream gehackt wordt, loop je mogelijk omzet mis. Eindgebuikers worden namelijk steeds minder tolerant. Je moet je content dus goed beschermen.
Hoe vertaalt zich dit door tot jouw crossmediale bedrijf?
Tijdens deze no nonsense workshop geven we een aantal waargebeurde scenario’s vanuit de loopgraven van onder andere het WK-voetbal en krijg je praktische inzichten om je eigen situatie te analysen en maatregelen te treffen.
Programma
Sprekers
Guido Hettema (foto links) en Jeroen Wijdogen (foto rechts), beide werkzaam voor Akamai.
Kom 17 februari naar de Technology Update Hacks & Attacks en kom erachter of jouw content goed beschermd is en hoe je dit kan verbeteren! Schrijf je gratis in!