14 juni 2012

Stichting Fris en CeeCee organiseren I AM MEDIA 2012: Captivate your Audience!

Datum & tijd

2012-06-14 14:00:00

Sprekers vanuit Nederlandse en Engelse top mediabedrijven komen 14 juni 2012 naar Enschede. Tijdens I AM MEDIA 2012 delen zij hun visie op crossmediale experiences die zij succesvol creëerden voor hun doelgroep. ‘Captivate your Audience’ is het thema van het alweer 4e I AM MEDIA.

Powered by CeeCee en Stichting Fris
I AM MEDIA is een jaarlijks media-event, georganiseerd door Stichting Fris en bedrijvencampus CeeCee. Bezoekers van het event zijn zo’n 250 mensen die zich zakelijk en recreatief ‘vermaken’ met media, marketing, web, mobiel, apps, design en andere innovatieve en creatieve interesses.

Captivate your Audience
Thema van deze I AM MEDIA is ‘Captivate your Audience’. Hoe raakt u mensen in het medialandschap anno 2012? Hoe zorgt u dat uw doelgroep zich actief verbindt aan uw merk of concept? Sprekers uit de top mediabedrijven nemen u mee in een visie op de crossmediale experience die zij succesvol creëerden voor hun doelgroep en vertellen u over de perfecte mix van een goed verhaal, sterke content, de beste kanalen, slimme timing, responsive design en een kloppend merk.

Programma
Peter ter Horst is de voorzitter van de dag! Zijn boek ’De dag dat de krant viel’ is net uit. Hij werkte als buitenlands correspondent bij NRC en RTL en was hoofdredacteur van de Haagsche Courant en het weekblad Intermediair.

In de line-up staan acht sprekers:

  • Lara Ankersmit, Hoofd Nieuwe Media bij de NOS
  • Ruurd Priester, Strategy Directer bij LBi Nederland
  • Bart Brouwers, Editorial Chief Dichtbij.nl bij Telegraaf Media Groep
  • Jan-Willem Borsboom, Manager Digital Development bij RTL
  • Neville Kuyt, Technical Client Partner bij AKQA (werkt o.a. voor Heineken, Unilever, Ferrari en Nike)
  • Niels Straatsma en Samuli Ollikainen, beiden Creatives bij ACHTUNG! (werkt o.a. voor 3FM, Chocomel en Suitsupply)
  • David Vogel, User Experience Director bij Tribal DDB (werkt o.a. voor GUCCI, McDonalds, KLM en Budweiser)

Historische locatie
Op de plek waar Grolsch vroeger bier brouwde, luistert het publiek 14 juni naar de toonaangevende sprekers. Het voormalige Brouwhuis staat op bedrijvencampus CeeCee en wordt momenteel getransformeerd tot een karakteristiek gebouw met een mix aan wonen, werken en winkelen. I AM MEDIA mag de tweede verdieping alvast komen uitproberen. Naar verwachting zal eind dit jaar een mix van kleine, ervaren en startende ondernemers en ZZP-ers hier hun intrek nemen.

Early Birds en groepskorting
Snelle beslissers profiteren van een Early Bird-korting van € 20,-. T/m 1 juni koop je een ticket voor maar € 55,- (excl. BTW). Daarna betaal je € 75,-. Ticket is incl. barbecue en borrels. Bij aankoop van 5 tickets ontvang je 10% korting en bij 10 tickets 15% korting. Dit is ook bij de Early Bird-korting van toepassing (t/m 1 juni).

Event: I AM MEDIA 2012
Datum: 14 juni 2012
Tijd: 13.00 uur tot 21.00 uur. Lekker eten en borrels inbegrepen.
Locatie: Het Brouwhuis, Brouwerijstraat 20, Enschede

Meer informatie en inschrijving via de website van Stichting Fris