Programmatic Display Advertising is één van de meest dynamische disciplines binnen marketing – maar wat moet je als mediaprofessional op je radar hebben staan? Kom naar de MediaTalk van vrijdag 1 maart en laat je in één uur bijpraten over de grote trends voor 2019.
Daphne Smaling van Traffic Builders neemt ons tijdens deze korte lunchsessie mee langs de learnings van Programmatic Advertising. Na een korte introductie en terugblik op 2018 kijkt Daphne naar de trends voor 2019. Ze geeft concrete voorbeelden van dynamische content en data driven marketing en schetst mogelijkheden voor video en TV. Wat betekenen deze ontwikkelingen bijvoorbeeld voor creatie en analyse?
Na de MediaTalk ben je op de hoogte van de mogelijkheden binnen Programmatic (Display) Advertising, weet je welke trends in 2019 op jouw radar moeten staan en ben je geïnspireerd door praktijkvoorbeelden.
Doelgroep:
De MediaTalk is voor iedereen die geïnteresseerd is in Programmatic Display Advertising.
Programma:
Daphne Smaling is sinds juni 2015 werkzaam als Product Manager Display Advertising bij Traffic Builders. Voordat ze bij Traffic Builders startte, heeft ze de opleiding Communication & Multimedia design gevolgd in Amsterdam en daarna in verschillende online marketing gerelateerde functies gewerkt. Zowel aan bureauzijde als aan klantzijde en zowel breed als online marketeer als specifieke functies als e-mail campagne manager en SEM consultant.