Op 10 februari 2011 geeft de MWG met dit prikkelende, uitdagende thema invulling aan het 40e MWG Congres. Een van de grootste uitdagingen van deze tijd is hoe om te gaan met de veranderende (media) consument en de regie over de schijnbaar oneindige hoeveelheid aan mediamogelijkheden. Wat is echt een structurele ontwikkeling en wat is hype? En hoe krijgen we de razendsnelle technologische ontwikkelingen en innovaties onder de knie?
Het mediavak is uitdagender dan ooit. De integratie van media, marketing en reclame is geen wens meer maar een noodzaak. De ontwikkelingen op het gebied van communicatie volgen elkaar snel op en de termen die we gebruiken zijn engagement, social, activatie, branded content en wat al niet meer. Het is de kunst om binnen de ontwikkelingen de doelstellingen niet uit het oog te verliezen en consumenten of bedrijven centraal te stellen. Inzichten en data zijn de basis, creativiteit en het idee de kern.
Het is tijd dat verschillende betrokkenen in het communicatievak zich samen sterk maken om het vak verder te brengen en een doorbraak te bewerkstelligen. Dat maakt het onderwerp en de insteek van het programma zeer interessant. Door de dag heen wordt dit vanuit de verschillende invalshoeken besproken.
In het programma:
Verdere informatie en inschrijven op de website van MWG
Locatie is NH Conference Centre Leeuwenhorst, Noordwijkerhout