MIPCOM is een wereldwijd evenement voor de entertainment content markt. Bezoekers van over de hele wereld strijken neer in Cannes om te netwerken, zaken te doen, nieuwe trends te ontdekken en samenwerkingsverbanden op te zetten. MIPCOM bestaat uit een grote beursvleur en verschillende conferences en events, vooral gericht op de productie van audiovisuele content.
Beurs
MIPCOM's beursvloer (21,000 m2) is dé plek waar key international decision-makers van regionale markten, content makers en services providers samen komen. Er wordt genetwerkt, deals gesloten en contacten gelegd vanuit elke entertainment en technologie sector.
Lees hier meer over de beurs tijdens MIPCOM.
Conferentie
Tijdens de conferentie op MIPCOM komen verschillende thema's aan bod. Het gaat om kansen en verschuivingen in de wereldwijde media markt, de wensen en behoeften van de digitale consument en de manier waarop grote content makers en merken hiermee om gaan. Het conferentieprogramma van MIPCOM bestaat uit visionaire lezingen, screenings, matchmaking sessies en masterclasses met bekende organisaties, persoonlijkheden en 'discruptive players'.
Lees hier meer over de conferentie van MIPCOM.
Registratie
Tot 12 juli is het mogelijk je in te schrijven voor MIPCOM met een earlybird tarief (€965,-). Lees hier meer over de registratie voor MIPCOM.