Deze MediaTalk is uitverkocht. Wil je de volgende keer eerder op de hoogte zijn? Schrijf je dan in voor de Media Trends nieuwsbrief.
Een toekomst zonder advertentiecookies? Volgens Ster kan het. Zij bedachten als eerste een alternatieve manier om gericht advertenties uit te serveren zonder het gebruik van persoonsgegevens. Wat is de reden om deze wijziging door te voeren? Hoe werkt het technisch gezien?
In deze online MediaTalk krijg je antwoord op de vragen: waarom heeft Ster gekozen voor contextual targeting en hoe werkt het precies? En belangrijker nog: wat betekent het voor adverteerders en Ster? Is deze vorm van adverteren net zo effectief als cookie-based targeting? Mir Wermuth gaat in gesprek met:
De MediaTalk zal deze keer online plaatsvinden op dinsdag 1 december van 12.15 – 13.15 uur via Zoom. Wil je erbij zijn? Registreer je dan snel! Een dag voor het event ontvang je de link naar de livestream per mail.
Heb jij een vraag voor een van de sprekers? Er is een chatfunctie tijdens de livestream, dus je kan ter plekke je vraag stellen! Of stuur hem nu vast in via communicatie@mediaperspectives.nl