The Matrix, Lego en Star Wars… merken die met succes transmedia storytelling in de praktijk brengen. Maar ook in Nederland zijn tal van inspirerende transmedia storytelling cases te vinden. Denk bijvoorbeeld aan Floris Kaayk, de man die iedereen wijs heeft gemaakt dat hij kon vliegen. Wat is er allemaal nodig voor een goed transmedia storytelling concept? Hoe kom je op een goed idee? Wat zijn de succesfactoren?
Donderdagavond 14 juni staat er een nieuwe Media Talk op de agenda. Danny Brugman en Sander Oskamp van digital agency Elastique nemen ons dan mee naar de wereld van transmedia storytelling. Door het publiek via meerdere kanalen te bereiken is het mogelijk een breed publiek op uiteenlopende manieren te betrekken bij een verhaal.
Doordat de beleving van het verhaal centraal staat blijft de onderliggende boodschap beter hangen. Om een transmediaal verhaal goed over te laten komen heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende mediakanalen nodig. Danny en Sander belichten tijdens de Media Talk aan de hand van inspirerende voorbeelden de diverse stappen die nodig zijn om tot een goed concept te komen.
Over Danny Brugman en Sander Oskamp
Danny Brugman is business development director bij Elastique. Voor meer dan 20 jaar is hij werkzaam in de online en social media advertising sector. Sander Oskamp is creative director en interactive concept designer bij Wetteloos, het zusterbedrijf van Elastique.
Datum & Locatie
De Media Talk start op 14 juni om 18:30 uur en is rond 20:00 uur afgelopen. Vanaf 18:00 uur serveren we soep en broodjes. Locatie is de SWITCH, gelegen aan het Joop van den Endeplein op het Media Park. De SWITCH is de uit zwarte containers opgebouwde locatie met On/Off erop.
Aanmelden voor de Media Talk
Kosten: €50,- (ex BTW) en dat is inclusief soep en broodjes voorafgaand aan de avondsessie. Voor studenten geldt er een studententarief van €15,-. (ex BTW). Meld je aan via Eventbrite.