Het jaarlijkse Koffiedik Kijken is een evenement waarin spraakmakende sprekers hun voorspelling geven op het komende jaar. Spraakmakend omdat ze het een en ander hebben gepresteerd binnen ons vak, maar vooral spraakmakend omdat ze een inspirerende mening hebben. We reiken bovendien het Gouden Koffiekopje uit aan de beste voorspeller van 2013.
Sprekers zijn onder andere:
Boris Nihom - Reclamemakers kunnen van niets iets maken. Deze creativiteit zou wat Boris betreft veel breder moeten worden toegepast. De mogelijkheden die de toekomst ons biedt zullen er voor zorgen dat het creatieve vak nog interessanter zal worden. Maar dan moeten we wel de angst laten varen.
Michiel Buitelaar - Buitelaar heeft een vooruitziende blik. Altijd bezig in het gebied van transitie en technologie. Brede media ervaring bij o.a. KPN en Sanoma. Bovendien een vermakelijk spreker om naar te luisteren. Zit nu een maand in India om bij te tanken.
Michiel Drijber - Michiel werkte jarenlang als ondernemer in de marketingbranche. In 2008 gooide hij het roer om en ging op zoek naar het ‘waarom’ van succes en prettig leven. Deze weg leidde naar eenvoud, relevantie en plezier als koerselementen. En keuzes maken. Michiel past ze toe bij organisaties. Ook richtte hij Nederlands grootste LinkedIn-groep op: Iedereen Elke Dag Plezier.
JanBennink - Als columnist en campagnemaker daagt de maatschappelijk betrokken Jan Bennink graag uit met controversiële meningen en scherpe standpunten, om discussie uit te lokken en mensen aan het denken te zetten.
Voor meer informatie en kaarten kijk op de koffiedik website .