Een CMS ondersteunt media makers bij het maken van goede producties. Of het nu om het neerzetten van een digitale festival beleving gaat of de content rondom een radioshow, een goed systeem neemt je werk uit handen. Een CMS helpt bij het vullen van diverse kanalen, brengt feedback overzichtelijk in beeld, en voorkomt doublures. Graphlr bouwde content management systemen voor verschillende grote mediabedrijven. Waar moet je rekening mee houden bij het bouwen van een goed CMS systeem? Met wie moet je om tafel en hoe inventariseer en prioriteer je alle wensen? Hoe koppel je alle bronnen aan het systeem en zorg je dat alles er overzichtelijke en gebruiksvriendelijk uitziet? Het team van Graphler laat aan de hand van een case zien hoe ze te werk gaan en welke elementen in een content management strategie en systeem van cruciaal belang zijn.
Kosten
De sessie maakt onderdeel uit van het Talent Development Program van Hilversum Media Campus, een springplank voor young professionals die dromen van een baan in de media. Ook voor professionals is het mogelijk om bij deze sessie van het Talent Development Program aan te schuiven! Deelname aan de inspiratiesessie is kosteloos, maar vol = vol.
Locatie en tijd
De inspiratiesessie start om 18.30 uur en zijn uiterlijk 21.00 uur afgelopen. Locatie is de SWITCH (het uit containers opgebouwde zaaltje met On/Off erop), aan het Joop van den Endeplein op het Media Park.
Aanmelden
Ben je geïnteresseerd om deze inspiratiesessie te volgen? Meld je aan bij meeting@hilversummediacampus.nl om een plek te reserveren. Er is beperkt plek en vol=vol!