20 november 2013

inct.spiratie – Uitgeven = ondernemen

Datum & tijd

2013-11-20 09:30:00

Dit jaar heeft inct.spiratie een bijzonder thema: uitgeven = ondernemen.In deze tijden wordt van uitgevers het uiterste gevraagd in creativiteit, inventiviteit en innovatiekracht. Kortom: de uitgever van de 21e eeuw moet ondernemen. inct.spiratie wil daarbij helpen. Dat doet inct door een aantal sprekers van buiten de branche te koppelen aan sprekers van binnen de branche. Iedere spreker heeft een inspirerende kijk op een onderdeel van ondernemen: marketing, sales, businessmodellen. Inct.spiratie begint met een onderhoudende opening-keynote die de toon voor de dag zal zetten en natuurlijk wordt inct.spiratie ook weer afgesloten met een bijzondere closing keynote.

Sprekers inct.spiratie
Iedere spreker heeft voor de bezoekers een inspirerend verhaal. De bezoekers zullen in de round tables met elkaar, geïnspireerd door de sprekers, van gedachten wisselen over uitgeven & ondernemen.

  • Erik Kwakkel, medievist aan de Universiteit Leiden.
  • James Veenhoff, partner bij Fronteer Strategy.
  • Linda Albers, tot voor kort commercieel directeur bij AW Bruna en nu zelfstandig adviseur.
  • Michael van Everdingen is directeur van de boekverkopersbond KBb.
  • Jim Stolze is bekend van TEDx conferenties, maar hij is ook adviseur bij startups.
  • Marc Oosterhout is oprichter van reclamebureau N=5 en schrijver van het boek Powerbrands.
  • Peter Warman is CEO van Newzoo.
  • Wes Wierda is Lector aan Hogeschool InHolland en is onlangs gepromoveerd op verdienmodellen in de muziekindustrie.
  • Jeroen Verbrugge is industrieel ontwerper en eigenaar van ontwerpbureau Flex in Delft.
  • Derk Sauer behoeft geen introductie meer: een rasondernemer in de media.

 

Inschrijven
Inschrijven kan via de Inct.spiratie website .