The always addressable customer is een hot topic in online marketing. Op GX Connect vertellen zeer diverse bedrijven zoals BNN-VARA en PSV hoe ze omgaan met dit verenigde onderwerp.
The always addressable fan in het connected stadium van PSV
PSV heeft voor haar fans een spiksplinternieuw wifi-netwerk in het stadion aangelegd. Nu de techniek er is, zijn de mogelijkheden oneindig: van second screen tot real-time statistieken. In zijn presentatie laat Peter Rovers zien hoe PSV de beleving van fans in het stadion verbetert met het gloednieuwe connected stadium.
Van DWDD tot Kassa: de succesvolle crosslabelstrategie van BNN-VARA
BNN-VARA maakt allerlei tv- en radioprogramma’s, van DWDD tot Vroege Vogels. Elk programma trekt zijn eigen publiek. En daar ligt de grote uitdaging: kijkers en luisteraars komen niet online voor het merk BNN-VARA, maar voor een specifiek programmalabel. In deze sessie laat Rutger Verhoeven zien hoe de algemene merkstrategie met succes werd omgezet naar een crosslabelstrategie.
Meer informatie over het event en het programma vind u op de site.
Geïntresseerd u kunt zich hier gratis inschrijven.