In deze mediatalk staan de AI-fieldlabs centraal. Binnen deze fieldlabs wordt door mediabedrijven en hogescholen samengewerkt aan de implementatie en uitvoering van verschillende Artificial Intelligence oplossingen. Dit kan zijn door kennis te delen, gezamenlijk aan een onderzoekaanvraag te werken, een mini-hackathon te houden of samen een benchmark op te stellen.
Experts van verschillende fieldlabs schuiven aan en gaan in gesprek met Muriël Serrurier Schepper:
Ze vraagt hen waarom zij op deze specifieke thema’s samen willen werken met andere mediabedrijven, wat ze hopen te bereiken en wat tot nu toe de resultaten en grootste uitdagingen zijn.
De MediaTalk zal plaatsvinden op donderdag vrijdag 9 oktober van 10.00 – 10.45 uur en is te volgen via een gratis livestream. Wil je erbij zijn? Registreer je dan snel! Een dag voor het event ontvang je de link naar de livestream per mail.
Heb jij een vraag voor een van de sprekers? Er is een chatfunctie tijdens de livestream, dus je kan ter plekke je vraag stellen! Of stuur hem nu vast in via communicatie@mediaperspectives.nl
Schrijf je snel in, we zien je graag op 9 oktober!
Muriël Serrurier Schepper is projectmanager AI Fieldlabs bij Media Perspectives. Daarnaast is ze associate partner bij Holland Consulting Group op het gebied van toegepaste artificial intelligence, data science en chatbots. Zij werkte als business consultant in het data science team van Rabobank en implementeerde twee chatbots bij Shell.
Zij is een veel gevraagd spreker op (internationale) congressen en tevens gastdocent aan de Erasmus Academie.