24 maart 2010

Derde Nederlandse MediaNetwerk Event

Datum & tijd

2010-03-24 17:00:00

Woensdag 24 maart vindt in het Patronaat te Haarlem het Derde Nederlands MediaNetwerk Event plaats. Dit event biedt gelegenheid om bijgepraat te worden over de laatste ontwikkelingen in het media- en communicatievak en netwerkleden van het Nederlands Medianetwerk te ontmoeten.

De presentatie zal verzorgd worden door Peter Wybenga, managing director Global Placemarketing Society. Bas Vlugt, de oprichter van het Nederlands MediaNetwerk zal het programma openen. Het programma ziet er als volgt uit:

  • Martijn Barkhuis - DJ Maestro - over de ambities van Radio Jazz - en ja: hij draait ook!
  • PitchBlink presenteert ieder event een mediacase. Dit keer gaat Marc Stubbé - mede oprichter PitchBlink - in gesprek met Jeroen Rozemeijer, adjunct directeur Cross Media bij SBS Broadcasting
  • Tom Schippers zal over iPatro, de eerste iPhone applicatie van een Nederlands podium
  • De lancering van SIMpathiek. Door Hans van Linschoten van NarrowMinds.
  • Remco Vroom van Ad Layar over Augmented Reality.
  • Ton Verlind zal optreden als Woedende Columnist

Deelname aan dit netwerk event is kosteloos en voorbehouden aan leden van het Nederlands MediaNetwerk.

Ontvangst en netwerkborrel: 17:00 uur
Aanvang programma: 18:00 uur
Netwerkborrel: 19-21:00 uur
Locatie: Patronaat in Haarlem

U kunt zich inschrijven voor dit event door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt: bas@basvlugt.nl. Meer informatie is te vinden op de website van het Nederlands Medianetwerk.