Het kabinet heeft besloten tot extra maatregelen ter bestrijding van de uitbraak van het coronavirus. Dit betekent dat de cursus Multichannel Storytelling wordt uitgesteld tot een nader te bepalen datum.
Een goede crossmediale strategie is in de huidige wereld noodzakelijk. Voor mediabedrijf én merk. Jouw klant of publiek wil je content op verschillende manieren vinden: offline en online, via social media en events, op smartphones, computers, tablets en televisieschermen. Een brede mix van content is in de huidige multiscreen wereld essentieel om je doelgroep effectief te bereiken en nieuwe inkomstenstromen te genereren.
Is er een succesformule voor multichannel publishing? Welke bouwstenen zijn ervoor nodig? Wat is de kracht van storytelling? En wat betekenen al deze ontwikkelingen voor jou als mediaprofessional of merkenbouwer? Deze vragen staan centraal tijdens deze eendaagse cursus voor media- en communicatieprofessionals met enige ervaring.
Tijdens deze training krijg je inzicht in de trends en ontwikkelingen op het gebied van multichannel publishing, gericht op uiteenlopende doelgroepen. We gaan ook in op de toenemende invloed van tech en het gebruik van data en AI. Verder ervaar je de toegevoegde waarde van een content framework en welke gevolgen dat heeft voor de redactionele workflow. Je leert al doende de ins en outs van storytelling en welke rol dat kan spelen bij een effectieve contentstrategie. Gedurende de dag word je actief betrokken bij interessante cases, gepresenteerd door gastsprekers uit de praktijk.