Op woensdagmiddag 26 mei vindt de tweede Cross Media Masterclass plaats. Het thema is mobiel; we leggen met name de nadruk op mobiele marketing en mobiel betalen. De masterclass wordt gegeven door Jeroen van Glabbeek van CM. CM verdubbelt ieder jaar haar omzet met puur mobiele dienstverlening en heeft een ‘vaste’ plek in de Deloitte Fast 50. Hun kennis en visie zullen ze op 26 mei met u delen.
Een aantal trends over mobiel maakt het onderwerp ‘hot’. Het Cross Media Café over mobiel in 2009 trok de meeste bezoekers ooit. GfK stelt dat de verkoop van smartphones in 2009 met 100% is gegroeid en in 2010 zal de groei doorzetten. Tweakers publiceerde dat in 2009 200% groei in mobiel dataverkeer heeft plaatsgevonden. Applicaties als Twitter, Foursquare en Layar bouwen verdienmodellen in hun technologie om een betaalde markt te creëren op mobiel. De iPad is in Nederland nog niet gelanceerd maar nu al net zo’n hype als de iPhone.
Hoe kan uw organisatie de kansen benutten die ontstaan als mobiel betalen gemeen goed wordt en mobiele marketing breed inzetbaar wordt? Jeroen van Glabbeek zal met zijn collega’s Judith van Loon en Pieter Slagter onderstaand programma in een interactieve Masterclass vormgeven.
We beginnen deze Cross Media Masterclass op woensdag 26 mei om 14.30 uur (inloop vanaf 14 uur). Om 17.30 uur sluiten we af met een borrel.
Inschrijven
Voor de Cross Media Masterclasses zijn 25 plaatsen beschikbaar. Bij overschrijving wordt mogelijk een tweede masterclass geagendeerd. De kosten voor de masterclass zijn € 100,00 per deelnemer (excl. btw), u ontvangt een factuur na inschrijving. U kunt tot en met 19 mei kosteloos annuleren.
De locatie van deze Masterclass is de Media Academie, Villa Heideheuvel op het Mediapark. De Media Academie heeft eigen parkeerruimte. Bekijk hier de routebeschrijving.