24 januari 2008

Congres ‘Effecten van Crossmediale marketing’

Datum & tijd

2008-01-24 09:00:00

Op donderdag 24 januari vindt het congres ‘Effecten van Crossmediale marketing’ georganiseerd door Euroforum plaats. Met dit congres zal een juiste mix tussen ‘theorie’ (door Kobalt mediabureau) en praktijk aangeboden worden en daarnaast een platform gecreëerd worden waar voldoende ruimte is voor een discussie tussen sprekers en bezoekers, maar ook tussen bezoekers onderling. iMMovatorleden krijgen korting op de entreeprijs.

De consument wordt steeds interactiever, communiceert via diverse kanalen, de marketeer stelt zich behoudend op en vooral: er zijn geen standaardoplossingen! Hoe nu uit alle mogelijkheden het goede kiezen? En moet je afwachten tot er harde cijfers zijn, of gewoon beginnen?

Voor meer informatie kijk op de Euroforum-site.

Korting op entreeprijs
Er is een speciaal kortingsaanbod voor leden van het iMMovator netwerk. Dit betekent dat u 100 euro korting krijgt op de entreeprijs en dus 799 euro betaald in plaats van 899 euro. Wanneer u gebruik wil maken van deze korting dan dient u de actiecode 196 op het inschrijfformulier op de website in te vullen.

Zie ook het iMMovator Netwerk.