Op 14 en 15 mei vindt de 12e AVM Broadcasting Exhibition plaats. De AVM Broadcasting Exhibition is al meer dan 11 jaar de grootste en belangrijkste beurs in Nederland. Het is het jaarlijkse netwerkevent waar je wordt geïnformeerd over de nieuwste trends en ontwikkelingen in de dynamische en snel bewegende Nederlandse broadcast sector.
De ontmoetingsplaats voor de Nederlandse broadcast sector bied je:
Wil jij je graag aanmelden voor dit event? Kijk dan op de website van AVM Broadcasting exhibition.
Tijdens het AVM programma wordt er op de meest uiteenlopende onderwerpen op het gebied van broadcasting in gegaan. Zo worden er vragen behandeld als: is jouw organisatie ingericht op automated broadcasting? Hoe speel je in op 4K ontwikkelingen? Wat zijn de laatste technieken op het gebied van mobile, video en broadcasting? Hoe ga je om met grote data sets en hoe zet je de media distributie op? En hoe anticipeer je op het veranderende landschap en ecosysteem binnen de branche? Wat zijn de internationale trends?
Kortom een programma vol met waardevolle informatie, hands on tips en inspirerende cases.De onderwerpen en vraagstukken worden per sector en verdeeld over twee dagen behandeld.
De AVM Broadcasting Exhibition krijgt inhoudelijk een metamorfose. De eerste dag van de beurs zal een exclusieve business day zijn met een B2B programma. Op de tweede dag zal er wederom een volledig programma zijn voor de B2B, maar ook zal er een speciaal programma ontwikkeld voor studenten welke aanvangt in de middag.
AVM biedt de bezoeker hands-on informatie van vooraanstaande organisaties in de markt. Het programma wordt opgedeeld in een aantal sectoren binnen de markt, zodat de bezoeker op hem of haar afgestemde informatie ontvangt. De sectoren die aan bod komen zijn: sport, new media, film/ documentaire, news, business/it en radio. Kennisoverdracht zal onder andere in de vorm van interactieve sessies, meet-the-expert sessies en trainingsmogelijkheden plaats.
De AVM-beurs is een leidende beurs geworden voor de Nederlandse broadcastingmarkt. Meer dan 90 dienstverleners en frabrikanten stellen nieuwe producten en casestudies voor en wisselen van gedachten over actuele toepassingsmogelijkheden. Uit onderzoek van vorig jaar blijkt dat voor bijna twee derde van de bezoekers de AVM roodomlijnd in de agenda wordt genoteerd. Deelnemen aan AVM-beurs is een unieke mogelijkheid om zaken te doen en om innovaties te presenteren aan de Nederlandse broadcast markt. Klik hier voor deelnemersinformatie en de prijslijst. Neem een kijkje op de deelnemerslijst om te zien welke bedrijven zich al ingeschreven hebben.
Inschrijven is gratis en is mogelijk per 31 maart 2014. Wil je zelf een stand boeken? Kijk dan voor meer informatie op de website van AVM Broadcasting Exhibition.