Ondernemers krijgen op dinsdag 7 oktober tijdens het 24Festival gratis antwoord op hun meest prangende vragen op communicatie gebied, van de beste mensen uit het reclame en communicatievak. Tijdens het onderdeel 24Consult verzamelen een mix van uiteenlopende vakmensenzich in de Stadschouwburg van Amsterdam. Hier helpen ze geheel belangeloos MKB’ers aan een goed idee.
Dit is waar het 24Festival voor staat, zij onderzoeken dit jaar specifiek de effectiviteit van creatieve samenwerking met andere mensen, andere disciplines en het publiek. 24 Festival is een dag waarop iedereen met intresse in het reclame gebied kan uitvinden wat ze nog meer aan elkaar zouden kunnen hebben. Een buitengewoon mooi kans om informatie en ervaring uit te wisselen met gelijk gestemden. En dan is niets is zo verfrissend als een goede mix van communicatieprofessionals met verschillende achtergronden die samen een ander licht schijnen op een communicatie-uitdaging van een ondernemer.
Vanuit het festival thema ‘Will it blend’ zullen 24 routiniers van VEA en BNO bureaus worden gemixt met 24 jonge talenten uit de gelederen van RA*W en JongeHonden. In adviesrondes van een uur gaan zij in multidisciplinaire duo’s 70 MKB-ers belangeloos adviseren over hun meest brandende communicatievraagstuk.
PROGRAMMA
Onder het kader 24Festival, worden verschillende '24 events' georganiseerd. Zo worden in 24Talks inspirerende sprekers aan het woord gelaten, de discussie gezocht in 24Labs en in de 24Bootcamps word het creatieve process nog even onder druk gezet. MKB-ers krijgen gratis communicatie advies tijdens 24Consult en jonge talenten een introductie op de praktijk tijdens 24Academy. Iedereen kan het beste werk van de wereld zien tijdens de Cannes Lions Night. Het festival wordt afgesloten met de uitreiking van de Effie Awards, de prijs voor effectieve communicatie.
Intresse?
Het volledige programma en extra informatie kun je vinden op de site.