Donderdagavond: 21, 28 november, 12, 19 december 2019 en 9, 16, 23 en 30 januari 2020
Maximaal 12 deelnemers.
Een goede strategische communicatie is een van de belangrijkste ‘drivers’ van het succes van een organisatie.
Strategisch doordacht communiceren is essentieel voor elke organisatie. Koppel de strategie aan bedrijfsdoelstellingen en uw communicatieplan werkt!
Een sterk communicatieplan vergt nogal wat tijd en inzet. U krijgt in deze cursus de juiste tools en handvatten aangereikt om soepeler een strategisch plan op te stellen. U doorloopt alle fasen van de ontwikkeling van een strategisch communicatieplan aan de hand van eigen voorbeelden.
Meer informatie en inschrijven vindt u op de website van de Hogeschool Utrecht.
Communicatieprofessionals, uit de profit- en non-profitsector, met kennis van communicatie en het communicatievak, die gaan werken aan het opzetten of verbeteren van de communicatie van hun organisatie. Deze cursus wordt ook aangeboden in de deeltijd bachelor communicatiemanagement.
De volgende elementen van het strategisch communicatieplan komen aan bod: