18 september 2018

MediaBooster Personal Branding

Geen tot weinig ervaring
Enige tot redelijke ervaring
Veel ervaring
Inschrijven € 450 - (30% korting voor ZZP'ers, 50% korting voor partners)
8/10

Datum & Tijd

Dinsdag 18 september
9.00-16.30

(lunch inbegrepen in prijs)

Locatie

Media Perspectives Learning Space
Joop v/d Endeplein 1
1217 WJ Hilversum

Kortingen

Een regulier ticket voor deze MediaBooster is €450,-. ZZP’ers en partners van Media Perspectives profiteren van een kortingstarief. ZZP’ers krijgen 30% korting, medewerkers van partners zelfs 50%. Denk je dat je in aanmerking komt voor korting? Vraag dan je code aan via talent@mediaperspectives.nl.

Ben je een ZZP’er, stuur dan in ieder geval je KVK-nummer en website mee.

Vakantie is hèt moment om na stil te staan je loopbaan. Wat is jouw unieke kracht? Hoe presenteer je die op een manier die bij jou past? Wij helpen je om hier te komen met de MediaBooster Personal Branding. Je krijgt alle handvatten voor en ijzersterke pitch op basis van jouw unieke merkwaarden. Meld je nu aan voor een frisse start na je vakantie! 

De basis van een succesvol carrièreverloop is jouw verhaal te kunnen vertellen met jouw unieke merkwaarden. Zeker in de huidige arbeidsmarkt is het voor mediaprofessionals van belang om jouw toegevoegde waarde te laten zien in gesprekken met werkgevers, leidinggevenden of collega’s. De MediaBooster Personal Branding leert je inzicht te krijgen in jouw unieke verhaal en hoe je dit op krachtige wijze kunt presenteren.

Wat leer je tijdens de MediaBooster Personal Branding?

Je leert hoe je het verhaal over jezelf opbouwt en vertelt. Je krijgt zicht op je talenten, drijfveren, overtuigingen en waarden. Tijdens de training werk je je eigen ‘elevator pitch’ uit: een krachtige onderbouwing van jouw toegevoegde waarde voor een organisatie of een project.

 

De workshop is interessant voor iedereen die zelf de regie wil houden over zijn of haar eigen loopbaan. Of je nu zzp-er bent of in loondienst, creatief of techneut.

In het programma is er aandacht voor de volgende onderdelen:

  • Ambitie: door middel van creatieve technieken ga je je ambitie bepalen
  • Merktemplate: vanuit jouw ambities en kernkwaliteiten kies je een aantal persoonlijke merkwaarden die centraal staan in jouw merktemplate
  • Elevator pitch: jouw merktemplate vertaal je verder door naar een kernachtige boodschap
  • Persoonlijk profiel: als laatste werk je aan een onweerstaanbaar profiel (bijvoorbeeld in de vorm van een CV) waarmee je je profileert op de interne of externe arbeidsmarkt

Na de MediaBooster Personal Branding:

  • Heb je jouw unieke profiel van waarden, kennis en vaardigheden helder voor ogen
  • Heb je inzicht in hoe je jouw personal brand kunt versterken
  • Weet je hoe je je op een prettige, authentieke en onderscheidende wijze kunt presenteren

Kortom: na de workshop staat jouw persoonlijke merk als een huis!

Susan Smudde
Susan Smudde

De workshops Personal Branding worden begeleid door Susan Smudde, een ervaren loopbaancoach en trainer bij o.a. Being at Work en Talent First. Susan heeft een achtergrond als organisatiepsycholoog. Door individuen, cultuur en leiderschap te ontwikkelen helpt ze organisaties om te groeien en te veranderen.

Annemarie Vis
3 oktober 2024
“Ik vond de training compact, praktisch en ongelooflijk diepgaand voor 1 dag. Iedere deelnemer kon op basis van verschillende leuke oefeningen komen tot een basis pitch. De interventie en bijdragen van mede deelnemers vond ik zeer waardevol en verfrissend. Soms zie je namelijk zelf niet eens meer wat je allemaal in je mars hebt. Heerlijke dag met een prachtige positieve energie!”
Iris Haug
3 oktober 2024
“De MediaBooster Personal Branding was voor mij een zeer leerzame en verhelderende ervaring. Het programma van deze dag was goed in elkaar gezet en werd super gepresenteerd door iemand waar je met al je vragen terecht kon. Aan het eind vielen alle inzichten die we opgedaan hebben op hun plaats. Ik ben naar huis gegaan met een hoop waardevolle handvatten. De groep was erg gevarieerd waardoor we veel van elkaar konden leren, dit werd ook op een fijne manier gestimuleerd. Ik zou deze dag zeker aanraden bij anderen!”
Deelnemer
18 september 2018
De interactie-vorm zorgt ervoor dat je zo goed mogelijk moet verwoorden wat je beweegt etc., iets dat je niet gauw zo zorgvuldig over jezelf doet. Ook ben ik tevreden over de zeer persoonlijke aandacht die Susan n.a.v. de oefeningen kon geven. Het gevoel van maatwerk werd vergroot.
Deelnemer
18 september 2018
Fijn aan deze training was de opbouw van de dag, het werken in groepjes was een goede methode.