MediaTalk
7 januari 2020

MediaTalk: MediaMonks’ antwoord op maatschappelijke uitdagingen

Geen tot weinig ervaring
Veel ervaring
Enige tot redelijke ervaring
Inschrijven € 15,-

Hoe zet MediaMonks zijn creatieve en commerciële spierballen in voor goede doelen? Vincent van de Wetering, Executive Creative Director en Pitch Guru van MediaMonks, vertelt het tijdens deze MediaTalk op dinsdag 7 januari.

Vincent illustreert hoe de industrie en de industrie awards creatieven in advertising stimuleert om zich in te zetten voor goede doelen. Dit doet hij aan de hand van een culturele campagne over Parkinson en commerciële interactieve installatie voor Nike.

Hoe zijn deze projecten tot stand gekomen? Wat is het proces geweest van briefing, pitch tot uiteindelijk het eindresultaat? Laat je tijdens deze MediaTalk op 7 januari inspireren door werelds grootste digitale productiebureau.

 

De MediaTalk is voor iedereen die geïnteresseerd is in het onderwerp.

  • 12:00-12:15 inloop
  • 12:15 start
  • 12:15-13:00 Presentatie Vincent (MediaMonks)
  • 13:00-13:15 Q&A
  • 13:15 afsluiten
Deelnemer MediaTalk februari
11 juni 2019
Het was een korte informatieve sessie, met een spreker die veel informatie verstrekte.
Deelnemer MediaTalk november
12 november 2019
Ik vond het een goede presentatie, het gaf me wat inzicht in wat NLprofiel doet, het was heel informatief. En het was leuk om na de presentatie de mogelijkheid te hebben om met de spreker te praten.
Deelnemer MediaTalk oktober
9 oktober 2019
Ik vond de MediaTalk vernieuwend.