In deze mediatalk stond de AI-fieldlabs centraal. Binnen deze fieldlabs wordt door mediabedrijven en hogescholen samengewerkt aan de implementatie en uitvoering van verschillende Artificial Intelligence oplossingen. Dit kan zijn door kennis te delen, gezamenlijk aan een onderzoeksaanvraag te werken, een mini-hackathon te houden of samen een benchmark op te stellen.
Experts van verschillende fieldlabs schoven aan en gingen in gesprek met Muriël Serrurier Schepper:
Ze vroeg hen waarom zij op deze specifieke thema’s samen willen werken met andere mediabedrijven, wat ze hopen te bereiken en wat tot nu toe de resultaten en grootste uitdagingen zijn.
De MediaTalk vond plaats op vrijdag 9 oktober van 10.00 – 10.45 uur.
De MediaTalk is voor iedereen die geïnteresseerd is in het onderwerp.
Dit is een online evenement
Programma
Muriël Serrurier Schepper is projectmanager AI Fieldlabs bij Media Perspectives. Daarnaast is ze associate partner bij Holland Consulting Group op het gebied van toegepaste artificial intelligence, data science en chatbots. Zij werkte als business consultant in het data science team van Rabobank en implementeerde twee chatbots bij Shell.
Zij is een veel gevraagd spreker op (internationale) congressen en tevens gastdocent aan de Erasmus Academie.