5 april 2019

MediaTalk: wat jij moet weten over de trends van SXSW2019

Veel ervaring
Werkervaring speelt geen rol
Geen tot weinig ervaring
Enige tot redelijke ervaring
Inschrijven € 15,-

Jouke Algra (YEARN Consultancy) reist jaarlijks af naar Austin voor South by Southwest (SXSW), dé place to be voor media, tech en design. Welke aankondigingen en trends van SXSW mag je als mediaprofessionals niet missen? Jouke vat het voor je samen in deze lunchsessie op het Media Park.

Op vrijdagmiddag 5 april deelt Jouke zijn insights en ervaringen. Wat waren de grote thema’s bij SXSW Interactive? Welke kansen liggen er voor de media-industrie? Wat was er op SXSW te zien op het gebied van data, immersive media en tech? Na deze MediaTalk ben jij helemaal op de hoogte van de nieuwste innovaties die op SXSW gesignaleerd zijn.

De MediaTalk is voor idereen die geïntereseerd is in het onderwerp.

  • 12:00-12:15 inloop (met broodjes van BarBoon)
  • 12:15-13:00 Jouke Algra (YEARN)
  • 13:00-13:15 Q&A
  • 13:15 afsluiten
Jouke Algra
Jouke Algra

Jouke Algra werkt bij YEARN als management consultant op het terrein van innovatie, digitalisering en strategische vernieuwing. De professionele achtergrond van Jouke ligt voornamelijk in de mediasector. Gestart in journalistieke functies, maar de afgelopen 15 jaar doorgegroeid naar diverse leidinggevende posities. Eerst als eindredacteur en adjunct-hoofdredacteur, daarna geswitcht naar meer technologische en strategische functies zoals hoofd faciliteiten en hoofd bedrijfsvoering. Een bijzondere combinatie van media, technologie en leiderschap, aangevuld met stevige bedrijfskundige kennis.