30 september & 7 oktober
9:00-17:00
Media Perspectives Learning Space
Joop v/d Endeplein 1
1217 WJ Hilversum
ZZP’ers en partners van Media Perspectives profiteren van een kortingstarief. ZZP’ers krijgen 30% korting, voor partners geldt een speciaal kortingstarief. Denk je dat je in aanmerking komt voor korting? Vraag dan je code aan via talent@mediaperspectives.nl.
Ben je een ZZP’er, stuur dan in ieder geval je KVK-nummer mee.
Voor vragen kun je mailen naar talent@mediaperspectives.nl.
Data is hot, steeds vaker cruciaal voor de workflow en de beslissingen die we nemen. Maar het toepassen van inzichten is voor het dagelijkse werk vaak nog uitdagend.
Deze tweedaagse cursus op 30 september en 7 oktober helpt media- en contentmarketingprofessionals die met data werken de volgende stap te zetten in het analyseren en gebruiken hiervan. Je gaat aan de slag met analytics: het maken van informatieve grafieken, relevante dashboards en het gebruiken van redactionele data. Ook wordt tijdens deze cursus duidelijk welke nieuwe kansen, producten, diensten en verdienmodellen hierbij ontstaan en welke rol data in jouw organisatie speelt en kan spelen. Je ontvangt de tools en inzichten om de kwaliteit van je rapportages en adviezen te verhogen en je content verder te verbeteren.
Leden van de NVJ krijgen 30% korting op deze cursus. Voor de kortingscode kun je contact opnemen met de NVJ Academy.
Media- en contentmarketingprofessionals die al met data werken en die de volgende stap willen zetten in het analyseren en gebruiken hiervan.
Dag 1
Dag 2
Erik van Heeswijk is CEO en co-founder van CleverLions en SmartOcto. Erik is sinds 1998 prominent bij de ontwikkeling van contentstrategie betrokken, waarvan vijf jaar als Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO. SmartOcto is een mediasysteem dat aan de hand van big data het optimale scenario voor elk verhaal over alle contentkanalen heen berekent, en heeft in de Benelux prominente mediaklanten waaronder titels van DPG Media, Nu.nl en de VRT.
Erik geeft al enkele jaren trainingen bij Media Perspectives over o.a big data voor beginners, dataredactie, en het monitoren van impact door middel van data-analyses.