Artificial Intelligence (AI) ontwikkelt zich razendsnel tot bron van praktische oplossingen voor organisaties. Welk domein of welke sector je maar bedenkt, AI is overal (ook in de media industrie!), en dit is hét moment om in te stappen en jezelf klaar te stomen voor de toekomst!
De kansen met AI liggen voor het oprapen, echter vanuit de praktijk zien wij dat:
Herken jij de bovenstaande zaken, maar wil jij wel waarde creëren met AI? Dan is de AI Basics training de volgende stap. Wat levert de training jou op?
Onze belofte: Je komt tot minimaal 1 concreet idee en weet welke stappen je moet zetten om dat te realiseren. Na afloop ontvang je gratis het boek Artificial Intelligence in Actie. Maximaal 12 deelnemers per training.
Je bent:
Je hebt:
Je deelt:
De cursus AI Basics is een tweedaagse cursus en zal plaatsvinden op 17 en 18 september. Hieronder een overzicht van de onderwerpen die er op deze dagen behandeld zullen gaan worden. De volgorde van de onderdelen is onder voorbehoud.
Dag 1
Dag 2
Week 6 en maand 6
Muriël Serrurier Schepper is projectmanager AI Fieldlabs bij Media Perspectives. Daarnaast is ze associate partner bij Holland Consulting Group op het gebied van toegepaste artificial intelligence, data science en chatbots. Zij werkte als business consultant in het data science team van Rabobank en implementeerde twee chatbots bij Shell.
Zij is een veel gevraagd spreker op (internationale) congressen en tevens gastdocent aan de Erasmus Academie.
Taco Hiddink is medeoprichter van Brainial.com AI Solutions & Experts en ontwerpt en bouwt AI-toepassingen, waarbij hij gebruikmaakt van machine learning en deep learning.
Muriël Serrurier Schepper en Taco Hiddink zijn de oprichters van ai-training en zij verzorgen samen de trainingen maar geven ook individueel presentaties en workshops aan organisaties.
Wat maakt ons uniek?