Op donderdag 16 mei aanstaande presenteren SPOT en Media Brands Marketing Sciences de uitkomsten van het Media Browsing onderzoek. Internet wordt een steeds belangrijker middel voor de consumenten om zich te oriënteren op een aankoop of dit direct online te doen. Welke media hebben het meeste effect op dit browse gedrag? Dit is de centrale vraag van het Media Browsing onderzoek waarvan de resultaten gepresenteerd worden.
Screen life: The view from the sofa
Onder de naam Screenlife: The view from the sofa heeft de Engelse TV marketingorganisatie Thinkbox in 2012 een grootschalig onderzoek uitgevoerd naar de manier waarop Engelsen TV kijken terwijl zij gebruik maken van een tweede scherm. Lindsay Clay, managing director Thinkbox, zal de belangrijkste verrassende bevindingen met ons delen.
Het Programma
15:30 Ontvangst
16:00 Presentatie resultaten Media Browsing door Wouter Jacobs (Market Respons) en Michel van der Voort (SPOT)
16:40 Screen Life: The view from the sofa door Lindsay Clay (Thinkbox)
17:15 Afsluiting en borrel
Aanmelden voor deze presentatie? je hier aan!