Donderdag 12 februari 2015 wordt voor de 44e keer het congres gehouden. Dit jaar op een nieuwe locatie, het Transformatorhuis op het Westergasterrein in Amsterdam. Centraal staat de vraag of reclame er in de toekomst anders uit zal zien.
Thema: No ads today
Per dag worden we aan ongeveer 600 reclameboodschappen blootgesteld. Bewust en/of onbewust worden we steeds beter in het mijden van boodschappen. Het bereiken van de juiste doelgroep wordt daarom steeds moeilijker. Tijdens het congres gaan we daarom in op vragen als:
Programma en sprekers
De volgende sprekers zullen in ieder geval acte de présence geven
Het congres gaat niet op zoek naar consensus, maar juist naar uitgesproken opinies, meningen en ideeën. Is ‘oud’ eigenlijk wel oud en is ‘nieuw’ wel zo nieuw? Kortom, presentaties en discussies die vuurwerk beloven. Moderator is Rens de Jong.
Inschrijven
Inschrijven voor het congres kan via www.mwg.nl/congres. MWG-leden profiteren van de speciale ledenprijs en leden van IAB, IPAN, ACDN en VEA ontvangen partnerkorting.