De zevende ronde matchmaking van MediaMatters staat helemaal in het teken van data en AI. Op vrijdag 1 februari krijgen startups, scale-ups en mediabedrijven de kans om te netwerken. MediaMatters selecteert hiervoor 10 tot 15 startups en scale-ups met oplossingen die gebaseerd zijn op data en AI.
Deze editie is op een nieuwe locatie! De vorige twee edities waren in VondelCS in Amsterdam, de matchmaking vindt nu plaats in het M-gebouw in Hilversum, ‘home of the media minded’.
Werk je voor een mediabedrijf en ben je geïnteresseerd om deel te nemen aan de MatchMaking Day? Neem dan contact op met Bert Kok of Rick van Dijk. Geïnteresseerde startups en scale-ups kunnen zich inschrijven via dit formulier.
09.30 Scale-up program (optioneel)
13.00 Lunch en aanmelden
14:00 Welkom en pitches
15:00 Speeddating
16:30 Pauze
16:45 Aankondiging matches en borrel
18:00 Afsluiting
In de vorige editie van de MatchMaking Days waren er tientallen gesprekken tussen de aanwezige mediabedrijven (NPO, AVROTROS, Talpa Network, RTL Nederland, ANP, United, Bindinc en Groene Amsterdammer) en de startups. Er werden 23 matches gemaakt, variërend van “interessant, we moeten zeker verder praten” tot “we gaan zeker zaken doen”.
Eén van de aanwezige startups, Clotify uit Polen, was zeer te spreken over het event. Co-founder Matt Szurek: “Het was fantastisch. Het is precies hoe je zoiets moet organiseren. Niet te veel startups en veel potentiële mediapartners allemaal samen op één plek in een vriendelijke, gezellige sfeer. Zonder enige concurrentie, zodat iedereen ontspannen één-op-één gesprekken kan voeren voor het beste resultaat. De locatie was top en de manier waarop het was georganiseerd perfect.”