Mobile, social en big data: zie hier de drie golven van verandering waarop uitgevers dienen mee te surfen. Maar hoe kunnen media- en uitgeefbedrijven succesvol inspelen op al deze veranderingen, in plaats van af te wachten hoe anderen hun markt afpakken? En wat betekent dat voor de manier waarop uitgeefmerken worden ingericht en aangestuurd? Dergelijke vragen worden heel praktijkgericht beantwoord tijdens de negende Mediafacts Nationale Uitgeefdag.
Tijdens vier gelijktijdige inhoudelijke programma’s kunt u op 7 november in het World Forum in Den Haag zo’n 30 sessies volgen. Inspirerende sprekers belichten interessante cases; sessies die een nieuw licht werpen op wat succesvolle publishing anno 2012 inhoudt. Daarnaast is er een uitgebreide ‘playground’ waar mediapartners aanwezig zullen zijn en er voldoende ruimte is om te netwerken of op zoek te gaan naar uw juiste business-partner!
Programma
Onder de reeks bevestigde sprekers bevinden zich Hilmar Mulder; hoofdredacteur Grazia, Sander Stallinga; uitgever Nu.nl, Lara Ankersmit; hoofd nieuwe media NOS en Hans Wolbers; directeur van het Amsterdamse high-end designbureau Lava Design.
De Nationale Uitgeefdag gaat de totale breedte van het uitgeefvak aan. Dit geldt voor zowel de segmenten (dagbladen, publieksbladen, business-to-business, educatieve media en customer media), als de verschillende functiegebieden. Want over welke vaardigheden en competenties moeten moderne uitgevers, (hoofd)redacteuren, marketeers, salesmedewerkers en IT-ers beschikken gegeven de impact van bovengenoemde toptrends? Meer informatie over het programma is te vinden op de website van de Nationale Uitgeefdag.
Tot 15 september bijna 70% korting!
Leden van iMMovator ontvangen een ruime korting bij deelname aan de Nationale Uitgeefdag. U betaalt altijd de prijs van een Mediafacts abonnee. Tot 15 september betaalt u bovendien slechts €55,- i.p.v. 175,-! (Na 15 september bedraagt de entree €95,- i.p.v. €175,-). Meldt u zich hier aan en gebruik de actiecode ‘IMMONUD12’ en profiteer van deze korting!